De Informatie van de koffie

De Informatie van de koffie

Maakt helpt de Koffie u Vet of met Diabetes?


Who weet het? Volgens twee studies die in het Dagboek van American Medical Association worden gepubliceerd is het tegengestelde waar en het verklaart als u diabetes hebt u cafeïne zou moeten van de hand doen. Bewees het Medische Centrum van Duke University in een studie van 2004 dat de cafeïneopname beduidend de controle van bloedsuiker en insuline na een maaltijd schaadt.

Meer Artikelen van de Informatie van de Koffie:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8



MEER MIDDELEN:
huis | overzicht van de website
© 2006