De Informatie van de koffie

Maakt helpt de Koffie u Vet of met Diabetes?


Who weet het?

Volgens twee studies die in het Dagboek van American Medical Association worden gepubliceerd is het tegengestelde waar en het verklaart als u diabetes hebt u cafeïne zou moeten van de hand doen.

Bewees het Medische Centrum van Duke University in een studie van 2004 dat de cafeïneopname beduidend de controle van bloedsuiker en insuline na een maaltijd schaadt.

Volgens één studie, als u onder 60 jaar oud bent kan het u eigenlijk helpen gewicht verliezen en meer dan 60, goed dan u zijn op uw. Een recente studie die door het Internationale Dagboek van Zwaarlijvigheid wordt verstrekt toont aan dat met een studiegroep van 7006 mensen, op de leeftijd van 32-88, er significante interactie tussen leeftijd en cafeïne en grondkoffie waren. De studie bewees verder dat voor mensen onder de leeftijd van 60, cafeïne en grond de koffie het risico van diabetes zou verminderen zoals cafeïnevrij gemaakte en regelmatige thee aan de grond zou zetten. Nochtans, besloot men dat het negatieve verband tussen diabetesrisico en koffieconsumptie slechts op zij van toepassing was die eerder gewicht verloren.

De School van Harvard van de onderzoekers van de Volksgezondheid rapporteert dat het hebben van meer dan vier koppen van koffie een dag met lager risico van type kan worden geassociÃërd - diabetes 2.

De universiteit van Guelph Onderzoeker, Terry Graham zegt, „wij vonden dat de zwaarlijvige individuen een weerstand tegen insuline hebben, welke middelen zij hogere niveaus van insuline vereisen om hun glucoseniveaus aan te passen. Wanneer de bepaalde cafeïne, hun insulineniveaus door het dak gaat,“ zegt Graham.

Duidelijk, zijn er geen echte antwoorden. Het schijnt dat de cafeïnestudies afdoender moeten zijn en de controlegroepen kunnen een weinig strakker moeten zijn. De mensen die drinken en cafeïne eten kunnen andere ingrediënten in deze studies ook eten en drinken, die de resultaten kunnen beïnvloeden.

De diabetes beïnvloedt 18.2 miljoen mensen in de V.S., volgens de Amerikaanse Vereniging van de Diabetes. Dat is 6.3% van de bevolking met bekende diabetes. Er zijn nog 5.2 miljoen mensen die niet weten zij de ziekte hebben, is dat 13 miljoen Amerikanen.

Kate Simpson is een freelance schrijver die voor de Koningin van de Boon van de Koffie - http://www.coffeebeanqueen.com/ - een website die informatie over alles van koffiebranders aanbiedt aan koffiezetapparaten en groene koffiebonen bijdraagt.


MEER MIDDELEN:
huis | overzicht van de website
© 2006